14:52:46 - سه‌شنبه 27 فوریه 2018
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیریت درمان استان زنجان گواهینامه بین المللی ایزو دریافت کرد
مدیریت درمان استان زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و ۵ مرکز درمانی تابعه و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو ۹۰۰۱-۲۰۱۵ شد. شعارسال: مدیریت درمان استان زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و ۵ مرکز درمانی تابعه و دفتر […]
مدیریت درمان استان زنجان گواهینامه بین المللی ایزو دریافت کرد

مدیریت درمان استان زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و ۵ مرکز درمانی تابعه و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو ۹۰۰۱-۲۰۱۵ شد.

شعارسال: مدیریت درمان استان
زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و ۵ مرکز درمانی
تابعه و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو
۹۰۰۱-۲۰۱۵ شد.

محمدی مدیر درمان
استان زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و ۵ مرکز
درمانی تابعه (پلی کلینیک حکیم هیدجی ، درمانگاه‌های روزبه زنجان ، شفای ابهر ، شهدای
خرمدره و سهروردی خدابنده) و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهینامه بین المللی
استاندارد ایزو ۹۰۰۱-۲۰۱۵ شد.

وی افزود: اقدامات
و برنامه ریزی جهت دریافت گواهینامه ایزو با تدوین کلیه فرآیندها و آموزش گسترده تیم‌های
ممیزی از اوایل سال ۹۵ آغاز شد و با انجام ممیزی داخلی توسط تیم ممیزی ستاد مدیریت
درمان ، استقرار آزمایشی استاندارد ایزو و نهایتا انجام ممیزی نهایی توسط شرکت صادر
کننده گواهینامه در بهمن ماه سالجاری ، موفق به دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱-۲۰۱۵ برای
ستاد مدیریت درمان و ۶ واحد تابعه شدیم.

مدیر درمان استان
زنجان با اشاره به اینکه بهبود کیفیت خدمات در سایه استقرار استاندارد ایزو با دقت
و سرعت بیشتری حاصل می‌گردد تصریح کرد آنچه مهم است باید به موضوعات نگاه سیستماتیک
داشته باشیم و نواقص و کمبودها را به فرصت تبدیل کنیم.

محمدی برنامه محور
بودن ، امانتداری، پاکدستی ، رازداری در امور درمان بیماران ، کرامت انسانی در رفتار
حرفه ای مدیران وکارکنان ، قانون مداری ، عدالت محوری و همبستگی سازمانی با تکیه بر
حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی را از ارزشهای مهم مدیریت درمان استان برشمرد و اظهار
داشت تخصص گرایی در سایه جذب بهترین نیروهای انسانی و آموزش و بالندگی آنها از اهم
برنامه های ستاد مدیریت درمان است.

وی همچنین تداوم
استقرار استاندارهای اعتبار بخشی در بیمارستانها و مدیریت کیفیت در کلیه مراکز تابعه
را خواستار شد و تاکید کرد بهبود مستمر و روزآمد خدمات درمانی و همچنین دریافت گواهینامه
ایزو زمانی ارزش خود را نشان میدهد که مراجعین و بیمه شدگان به مراکز درمانی ، با آرامش
خاطر و روی گشاده از خدمات درمانی ما رضایت
داشته باشند.

مدیر درمان استان
تمرکز بر شاخصهای موثر بر رضایتمندی ذینفعان را ارتقاء تکریم مشتریان ، ساماندهی نظام
پیشنهادات و افزایش تعامل با ذینفعان اعلام کرد و گفت امروز در دورانی زندگی میکنیم
که باید با اجرای مدیریت مشارکتی و تکیه بر
خرد جمعی و سلامت کاری کارکنان و با تلاش مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی همسو با راهبردهای
کلان سازمان گام برداریم .

محمدی در پایان استقرار
سیستم مدیریت کیفیت در ستاد مدیریت درمان، درمانگاه‌های تابعه و دفتر اسناد پزشکی این
استان را حاصل رهنمودها و پشتیبانی‌های مدیر عامل سازمان ، مدیران ساعی ستاد مرکزی
و همت و تلاش گسترده کارشناسان و مجموعه کارکنان پرتلاش دانست و این موفقیت چشمگیر
را به آنان تبریک گفت.

شعارسال، با
اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۶،
کدخبر: ۵۹۸۴۱۹،
www.ilnanews.com

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب